Det märks att vi snart ska flytta 😃

Mycket inköp blir det . Det har blivit mycket nya tavlor och hängare och hallmöbler och Gud vet vad . Gubben min går med släggan i högsta hugg och dagdrömmer om alla väggar han ska slå bort, saker som ska flyttas, saker som ska renoveras. 
Jag har snarare tagit över ansvaret att lägga hela vår förmögenhet på nya kuddar och annat lull lull. Min hjärna går också på högvarv över 110 kvm som måste fyllas ut . Prylar har vi ju till förbannelse men vi har inte direkt de rätta möblerna som passar det nya stället . Ja tids nog kommer nog radhuset vara ett tvättäkta arga snickarn objekt där alls väggar där gubben har rivit varenda vägg och frugan köpte upp renoveringsfonden 😝  

Men vi är duktiga också, vi har rensat i våra garderober och 4 Ikea kassar är nu packade på vinden och ytterligare 3 kassar har gått till UFF .  o





» Jess

Men ohh vad avundsjuk jag är :) tänk att få börja satsa på sitt första riktiga hem. Är ju så med hyres och litet att man mest bara går runt och bor där, längtar så efter att långsiktigt börja med ett hem för familjen.

Svar: Nejdå, var inte det . Spara pengar så ni kan bli våra grannar snart 💖. Till dess kör vi bad och grillkvällar hos oss i sommar 😊.
Emelie

2014-01-06 // 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback