Vilken fantastisk julafton.

Vi började med en mysig promenad i vilsta med hundarna. det perfekta julaftonsstarten har jag alltid tyckt, vandra omkring i lite snö och solsken med sina fyrbentingar.
därefter åkte vi hem och gjorde oss i ordning och vidare till Andreas släkt som vi firade första halvan på dagen. Efter för mycket julmat slocknade jag i Andreas famn under kalle. men å andra sidan har jag nog sovit en kvart under alla kalle i alla år.

På tidiga kvällen åkte vi hem till min familj och fortsatte firandet med mer mat och trevligt sällskap.
vilka fantastiska presenter vi fick i år. Många verkar längta efter sitt barnbarn tror jag för där fick vi verkligen allt vi önskade oss och lite till. Vi fick bla pengar att köpa vagnen vi beställt ,

dessa saker :






presentkort på mq och på stadium, tumvantar , myskläder, bebiskläder m.m

nu ska vi snart upp och iväg igen och fira jul med syrran och hennes kille. Det blir tidiga mornar och sena kvällar, hårt att ha semester haha.
Jag har faktiskt varit noga med sömnen , kroppen orkar inte alls annars. haft det besvärligt med både huvudet och ryggen , antagligen mycket pga av utmattning :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback