hjärnblödning vs. hjärtinfarkt.

Jag och min man brukar skämtsamt säga till varandra att han kommer ge mig en hjärnblödning en vacker dag om inte jag hunnit ge honom en hjärtinfarkt innan dess.

han är den där som skulle kunna åka till Ica utan plånbok eller glömma bort vad han ska handla. en aning frustrerande för en annan. häromdagen ringde han mig , då hade han hittat ett presentkort på 1000 kr i plånboken som går ut 2 dagar senare (1 års giltighetstid) som han inte kommer hinna åka ner och lösa in. Jag kan ju få lite halvt panik att man har så dålig koll och nonchalant attityd kring så mycket pengar. hade det varit mitt hade det var inlöst inom en vecka ungefär. 😃

halvt trött på min kille fick jag åka ner. Och då köpte jag något som båda kunde ha glädje av. En jättefin väska från henri lloyd.



Andreas kan däremot bli jävligt trött på mig ibland när jag är igång med mina projekt. Jag har nästan alltid 15 pågående projekt här hemma och eftersom jag är en taffel på att snickra blir ofta mina projekt till hans problem. Man hamnar i en liten jobbig sits när man vill ha klart något nu nu nu och sen måste någon annan färdigställa det. hahaha
han brukar sucka åt mig o säga att han kommer få en hjärtinfarkt en vacker dag när han skuttar runt och bygger , hänger tavlor eller målar.

Detta är ett av mina senaste projekt. Jag köpte gamla fönster som vi (Andreas )byggt vitrinskåp till. De är inte riktigt klara då de ska lämnas in för att sätta glas i fönstrena och sen köpa trådlös belysning i skåpen . jag kan inte heller bestämma mig om jag vill ha båda skåpen vita heller. Hehe ett senare problem kanske. men jag är helt förälskad i dem! 😍😍😍




så vi får väl se om han hinner ha ihjäl mig pga hjärnblödning eller om jag hinner stressa honom till en infarkt först. Jag tycker i alla fall vi är ett givet radarpar tillsammans ♡♡♡♡





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback