En vecka kvar till jul.

tiden går så himlans snabbt, om bara en vecka är det julafton. Jag tror jag saknar den där riktiga julkänslan eftersom det inte finns någon snö ute.

Jag har i alla fall bara 2 arbetspass kvar på jobbet innan jul. ska bli skönt med långledigt och kunna varva ner ordentligt med den lilla i magen. Igår kväll tapetserare vi hela kvällen och i måndags hade vi sara och Åsa över, S är hemma över jul så då firade vi det med lite kaffe o lussebullar .

ska försöka åka ner på stan på fredag och köpa de sista presenterna , vill gärna försöka slippa de värsta köerna i nästa vecka, även om vi nog kanske tar en sväng på stan då med :)
annars längtar jag efter en helg i matens tecken då vi både ska äta julbord ett gäng kompisar och jag ska iväg och äta julbord med ett gäng kollegor .
för att avsluta fint på söndagen blir det kalas och lite såna trevliga kalorier . jag lär vara rund och fin på söndag kväll . haha


men det blir nog en väldigt rolig fullspäckad helg, och sen är vi redo för ett gäng mysiga dagar med familjen då vi bara ska njuta av god mat , fina presenter och trevligt sällskap. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback