Dessa namnproblem..

Vi har verkligen svårt att komma fram till något bra namn till lille. inte nog att man ska bestämma sig själv , när man väl kommer till övertala sambon kör det tvärfast. någon av oss har dålig smak på namn för inte kan vi komma överens om samma namn någon gång. hahaha .

vi vet ju inte vad det är i magen så för att göra det hela svårare måste man hitta på tjej och killnamn. jag har i många år haft linnea som givet tjejnamn, sen jag blev gravid är jag inte alls säker längre. andra tjejnamn jag tycker om är Lilly, Felicia, Agnes ,Klara ,Joline,Stella , Julia eller Elise . det lutar mest åt Agnes , och det är också det enda namn som A gillar. haha 🙈

Som killnamn har jag Melker, Loke, James , noah, Malte och Måns. de namnen gillar jag allihop istället och kan inte alls välja vilket av dem jag tycker om mest. 😭🙈









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback