Nu ska kattungarna flytta.

Mår som en säck potatis. har fått någon infektion i ögonen så de är alldeles kanonröda och värker hela tiden. På grund av det eller nåt annat har jag också världens huvudvärk.
har pepprat mig själv med värktabletter men hjälper inte tillräckligt bra tyvärr :/

annars har jag haft en riktigt mysig vecka. jobbat ganska lite och har haft desto mer tid att umgås med vänner och familj . Vi har både hunnit med lunch på stan i onsdags och ses hela gänget hemma hos Alex och per i fredags. på kvällen kom sara, marcus, Victor och carro över och spelade kort. Vi gick och la oss vid 00.30 och klockan 6 lördag morgon åkte jag mot stallet. lagom pigg och fräsch hehe. Vi har även ätit middag med svärisarna och ska hem till mamma o pappa ikväll. bra vecka helt enkelt.

katterna är leveransklara nu också så första två flyttade igår. lite ledsamt men skönt på samma gång.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback