Kul helg! :)

var på mysig tjejdejt igår. Vi såg på The other woman på bio och åt på Trädgårn. haha hade tajmat asdåligt igår. Hade en salongstid vid 16 och en bio som började 18.30 . hur lugnt som helst tänkte jag. Det slutade med att jag kutade in på bion vid 18.10. haha . 
 
Det resulterade ju också att jag fick ställa bilen på stan. Så det blev alkoholfria drinkar igår så jag kunde köra hem sen. Det gjorde faktiskt ingenting alls, då slapp både ja och jess ta bussen.  kan tycka det är  halvt obehagligt att åka buss, särskilt på kvällar.  
 
 
 
haha mötte en bekant som tyckte jag blivit skittråkig nu för tiden och som berättade om när jag skulle träffa dennes polare första gången och jag var så pruttfull så jag först ramlade baklänges rakt in i en garderob och fick 15 galgar i h uvudet och sen satte typ en boll på 3 omgångar biljard. hahaha det var tider det. 
 
Nu är jag äldre och vet bättre ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback