Mycket att göra!

Mycket som händer , därför man inte hinner uppdatera här så mycket . Har varit en vanlig helg med fest, jobb, hästar och träning . I fredags hade vi vår vanliga triathlon tävling, denna gången förlorade jag . Helt okej så långt , det var betydligt jobbigare det som kom 2 h senare.

Orutinerat nog hade jag ätit skitdåligt den dagen, men hade jättestress med skola, redovisningar , hinna träna och åka iväg på kvällen så jag kastade mig direkt från skolan till gymmet . Så det blev många h utan mat och hårdkörning på gymmet vilket resulterade i någon utmattningspsykos jag aldrig varit med om förut . Jag svettades så jag var sjöblöt och frös pga av det omvartannat.

När energin tog slut blev jag jättehungrig och fick jätteont i magen och illamående . Så jag kräktes 7 ggr totalt pga illamåendet :s helt djur var det! Kände mig febrig och magsjuk . Efter jag hade ätit "nyktrade" jag på mig ganska snart och började må bra igen. Dock var jag helt slut så efter vår grillkväll hemma hos pappa somnade jag innan klockan slagit 22.00

Note to self: är att ta bättre hand om sig och sina matvanor

Note to self 2: krossa Malin nästa gång ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback