Brutal helg!

Lediga helger kan ofta bli mycket stressigare än jobbhelger. Enda jag hade på manualen inför helger var 1. Sova/ ta det lugnt . 2. Träna .
Blev inget med något av det, istället har man härjat runt som en liten ekorre hela helgen. Dubbla utekvällar har inneburit för lite sömn, plus att jag hunnit med lunch och middagsträffar, bal i sundbyholm, träffa familjen , vänner , Ikea ena dagen och shoppingtur andra , fixat naglar och pluggat i massor. Men jag är väldigt nöjd med helgen , jag har haft kul! Även om det har varit ett par väldigt dyra dygn! Men fixade både morsdag present, födelsedagspresent till syster och studentpreSent så det är skönt att hA det klart :)

Nu väntar en vecka med massor av jobb och plugg så nu måste jag domna så jag kommer upp imorgon bitti :) natti !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback