Inte varje dag man landat i sängen redan klockan 21..

Men jag är så jäkla trött idag så la mig med datorn i sängen.. Tanken är att jag ska plugga en stund innan jag somnar. Idag blev det gym som vanligt, skönt att få ett pass avbetat i början på veckan så man inte måste träna ihjäl sig på slutet. Efter milen igår fanns det ju ingen suck i världen att mina ben vill springa några meter så dom vandrade jag av lite på ett löpband .
 
Blev inte ett dugg bättre känns det som, haha. Men dom ska få en vilodag imorgon så kanske de piggar på sig lite till löppass 1 på onsdag :) Sen körde vi bänk (nytt rekord 32.5 kg på 30 reps). Klapp på axeln! Men känns ändå larvigt att vara stolt över på ett killgym där de börjar värma upp på minst det dubbla. Men, det ENDA man ska jämföra sig med är den personen man var igår. Det är den enda personen jag kan tävla mot och vinna mot.
 
men träningen går bra och det är jäkligt kul. Men trött blir man! och nu blir det sovdags så jag orkar upp imorgon!
Natti natti :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback