I chickend out .

Min tränare ville att jag skulle hoppa på herr galen idag på träningen. Jag var mer inne på att jag iaf ville ta mig till Sälen och upp i backen innan jag bröt några kroppsdelar... Han är nämligen väldigt stor och svårriden plus att han lätt får hjärnsmälta och då blir jävligt het och rätt knäpp i skallen. Att då hoppa en sådan häst 4 dagar innan Sälen kändes på tok för spännande för min smak...

Summa summarum , jag fick byta häst.. Till typ stallets minsta, visserligen sjukt fin och väldigt duktig i hoppningen så jag blev dödkär inom 5 minuter men.... Så jävla liten, men jag hade både känslan av att denna stackars varelse kommer gå av på mitten innan timmen slut och tar jag ur benen ut stigbyglarna så kommer de nudda backen . Hahahah :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback