Den ångestfrabbade människan Emelie Linden ..... :P

Haha fan alltså, det är lika jobbigt varje gång vi ska få reda på tentor på högskolan. Jag får alltid en klump i magen och en oro att det inte ska bli godkänt. Jag brukar ju i 9 av 10 fall få betyg men det är alltid den där lilla oron att inte klara det. För det blir så jäkla mycket extra jobb då, vi går ju på helfart. Och med jobbet och alla andra aktiviteter blir det såå sjukt mycket att göra då. Men iaf denna veckan skulle vi få tillbaka två saker man kunde få G eller U på. En gruppredovisning och en inlämningsuppgift. Jag vågade inte kolla mitt resultat förrän 3 dagar efter alla andra. Har en inlämning som ska in på tors och en som ska in i slutet på månaden och tanken på 2 icke godkända grejer skulle få mig att andas i papperspåse direkt. Men tog precis tjuren vid hornen och kollade mejlen och.........båda är godkända! Fan så skönt, nu kan jag andas fri luft igen och bara fokusera på de två grejerna som ska in :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback