Någon som beställt en lökens? ;)

Hunnit med massor idag! Har jobbat fram till 15, gymmat bröst axlar och triceps, städat, pluggat och nu avslutat med en löptur .

Verkligen svårt att hinna med något dessa praktikveckor då man jobbar mestadels . Men har hunnit med 4 gympass , 2 ridpass, 2 löppass och 2 lugnare motionspass. Det får man ändå vara nöjd med då jag haft en hel del att skriva med skolan också .

Löpturen ikväll var dålig idag med . Haha :p sprang i mina gamla löparskor då mina andra ligger i bilen , det kommer jag aldrig göra om. Så jävla slutkörda skor så det finns inte. Har inte tänkt på det innan, men om man får ont i hälsenor och ben på 100 meter kan inte vara ett bra tecken. Helt jävla stumma....

Sen är det ju så varmt och kvavt jämt ,även på kvällarna . Och jag som svettas så mycket ändå blir aldeles överhettad :p men men , så länge man tar sig ut och tränar så bränner man fett och får bättre kondis . Sen att det inte ser så vackert ut, det är andras problem . Blev tutad på 2 ggr av samma bil idag när jag sprang , de killarna behöver nog glasögon . Eller ja de kanske trodde jag var något lösspringande kreatur som kommit lös .... Måste nog vara så :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback