Löpning på schemat!

Har varit jätte trött hela eftermiddagen och kvällen. Så jag ska ta en löprunda och sen bädda ner mig i sängen med film. Antagligen kommer jag väl somna innan 21 om jag känner mig själv rätt. Men då kanske jag slipper försova mig som jag gjorde imorse. Eller ja så allvarligt var det väl inte, vaknade klockan 6:30 istället för en timme innan. Så jag fick kasta på mig kläderna och köra hastighetsrekord till jobbet med andanVare i halsen. 
 
Inge vidare trevligt alls , men jag hann i tid. Jaja, snart dax att byta om. Sitter och laddar upp med massa bra musik för att peppa igång min trötta hjärna. En ny låt som jag älskar är Fronda- Vår egen väg. Lyssna! :)
 
En annan är denna. jag blir verkligen astagg, varje gång jag hör den här låten får jag lust att springa en mil eller supa mig aprak och dansa till jag däckar. :P Ikväll väljer vi löpningen till denna i lurarna, känns som ett tveksamt beteende att supa sig aprak på en torsdag kväll :)
 
Spola fram till 0:22, jävla massa dravel i början.....
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback