Efter en miserabel dag.....

Ska jag nu äntligen sova lite. Jag har inte varit särskilt top notch idag inte. Sen så har jag till 99 % bestämt mig för att jag inte följer med till Falun på student imorgon, vilket också är väldigt ledsamt . Men dels kan jag inte åka iväg och smitta massa personer , sen måste jag tänka på min hälsa och att jag måste kunna jobba både i helgen och 6 dagar nästa vecka..

Så sjuk arg och ledsen är ingen bra kombo om man heter Emelie . Inte kan jag träna heller när jag hostar shrekbebisar varje kvart så min träningsabstibens gör mig inte till någon skön tjej heller .

Får se om jag kör något kortare gympass imorgon bara för att rasta hjärnan och bearbeta humöret lite :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback