Usch!

Jag kan inte sova på nätterna... inte igår och inte idag. ligger och stirrar i taket och är alldeles för mycket uppe i varv för att kunna somna. Idag känner jag mig som en levande zombie, hjärnan är inte alls med i matchen.. Det får bli en tidig kväll ikväll, om jag går och lägger mig redan runt 9 så har jag ju gott om tid att stirra i taket... Tänkte leta fram någon tråkig skolbok också som ska läsas, det brukar göra susen för sömnen. Träning körde vi igår igen som vanligt. Sprang ingenting på mitt schema utan bara 20 minuter på en trappmaskin. Har fått förnuft nog att känna efter noga hur kroppen känns inför varje pass. Har väldigt lätt att åka på känningar i benhinnor, antagligen för jag är otränad och tung, men när jag väl får problem med dem gör de väldigt ont och de är svårt att få det att ge mig sig vilket resulterar i veckor av dålig träning. Så nu kör jag så hårt jag kan utan att hamna där, vilket i stort sett är vanligt träningstempo men kanske någon extra vilodag här och där. På 7 dagar hinner man ju med 3-4 löppass ändå... :) På gymsidan körde jag marklyft, chins, stångrodd, flyes, hantelcurls, stångcurls och hammercurls. Rygg och biceps med andra ord, 3 ggr 10 rep. Skön träningsvärk idag! , men inga orörliga dinosauriearmar idag som jag brukar få av slutkörda biceps :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback