En jättebra egenskap jag fått av jobbet! :)

Nu har det ju säkerligen med mognad och sånt att göra också men sedan jag börjat på jobbet har jag blivit mer och mer pedant för varje månad som går.

Jag jobbar med väldigt ordentliga tjejer och vi skulle i stort sett kunna ha kungen på besök när som helst eller äta maten direkt från golven. Efter ett gäng år i arbetslivet är det långt från självklart , men hur mycket uppskattar man inte att det är undanplockat , städat och ordning och reda?

Jag får allergiska utslag hemma när det inte är ordning . Det ser skabbigt och äckligt ut och jag vill inte vandra runt i det. Mycket har ändrats också sen jag flyttade till min 3a, jag betalar ändå en jävla massa pengar för att bo här. Jag har betalat massor av pengar på möbler och inredning och vill därför ha det i utställningsskick och att mamma kan komma förbi på fika utan att behöva andas i papperspåse.

Men det är ändå kul att se hur mycket man kan ändras på bara ett par år. Mitt jobb har givit mig otroligt mycket på många plan och jag tror jag har ett av de bästa jobben i hela stan. Jag älskar mitt jobb och hoppas jag får vara kvar länge! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback