101 dagar kvar till loppet.

 
'
My tears ran dry when you said goodbye
Yeah, almost cried an ocean
And sleepless nights feeling dead inside
‘Cause you’ve torn my heart wide open
You’re like an angel
Without the halo
You give and take it away

But I’m still faithful, I’m on my knees and I pray
Baby, won’t you bring back the, bring back the, bring back the love
 
 
 
 
 
Imorgon börjar jag träna på ett nytt gymschema. löpschema har jag ju redan men ska känna efter ett par veckor på detta schemat kan vara nåt för mig. hoppas det! :)
 
Imorgon har jag alltså, hantel, militär och bänkpress, hantellyft åt sidan, dips och pushdowns på gymschemat :)
 
Och på löpningen är det "6 km behaglig fart i 6.30-7.30 min/km tempo" :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback