Mycket blandade känslor..

Sitter på jobbet ikväll efter en nästan helt ledig helg. Den har varit riktigt bra faktiskt. En riktig partyhelg för att vara mig nu för tiden. I fredags var vi ute och åt på trädgårn och avslutade med drinkar . Riktigt bra mat men väldigt stora portioner (?!). Känns ju sådär att lämna hälften av både för och varmrätt. Två drinkar, två öl och matkoma vandrade jag hemåt :p 

Lördagen tillbringades med familjen och farmor med lunch och julmarknad. På kvällen var vi ute på grappa med ett annat gäng. 3 rätter och 4 öl senare bar jag helg färdig så jag orkade inte ens hänga med och bowla. Så vi tog en taxi hem vid 23. Hahaha. 

Idag gick jag upp redan vid 7.30 så jag kunde vara i stallet vid 8. Försökte rida i stormen men gav upp ganska snart då min häst tyckte det var läskigt med all blåst. Vi skrittade en kort sväng istället. 
Hann med en brunch ute i stenby innan det var dags att börja jobba vid 14.30 :)

Imorgon ska jag på första intro på mitt nya jobb. (Timtjänst) förrutom det kommer nästa vecka bli väldigt tuff, fasar redan för torsdag :( 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback