Jag har alltid fått kalla kårar av skenheliga personer .

Jag blir jävligt ledsen när jag tänker på hur vissa beter sig. Jag blir arg på att behöva ta skit för saker när andra inte är speciellt mycket bättre. Jag kan absolut bli ifrågasatt eller ta en diskussion varför jag gör eller inte gör på ett visst sätt . Men att behöva försvara sig en hel del under en kväll när andra beter sig betydligt värre , varför ska man ta det för?

Jag får alltid kalla kårar när folk beter sig som riktiga offer, som tycker att de är så politiskt korrekta jämt och så snälla och att allt är alltid någon annans fel. Jag tycker de personerna är värst för de kommer även skylla på dig, även när det är deras egna fel.

Det som hände igår var grymt svinigt och grisigt, och med huvudet fullt av alkohol verkar det som att man endast tänker på vad man vill ha för kvällen. Att personen väljer att dessutom skylla det som hänt på mig med något resonemang som inte går ihop, det är fan elakt.

Tyck och tänk precis hur du vill om mig och vad jag gör, men jag kan iaf stå för det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback