Helt död.se

Ja herre jösses . Sov inte många timmar inatt , trodde jag blivit magsjuk igår kväll. Sjukt ont i magen och mådde jätte illa , stoppade fingrarna i halsen och kräktes upp middagen fräscht nog. Hjälpte inte ett skit så låg och halvt grina med världens magont :(

Jag blir världens tröttaste människa om jag inte får sova, jag pallar inte med alls. HAr dock Inte fått sova nåt då jag Inte hunnit men slocknade 5 minuter på mammas och pappas vardagsrums matta nu innan stallet . Fick dock bara sova 10 min innan man vaknar av att man får ett tennisboll i skallen . Haha jävla hund, jag må älska henne till månen och tillbaka men hon kan ju fan ta och välja sina playdates lite bättre :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback