Gym abstinensen kom först!

Att vara på semester är ju väldigt långt från mina vanliga rutiner . Inga hästar, ingen träning, ingen stress, ingen press inget nåt du inte vill göra .
Jag har ändå gått på tant EmelieS sov schema som går på rutin , sova vid 22 och vakna vid 8 senast. Jag mår inte bra alls av att vandra uppe på nätterna .

Jag har dock funderat lite vad som skulle komma först och det var rastlösheten. Att inte ha några planer har lett till hetsätning minus bulimi vilket säkert komma ge extra vikt till jag kommer hem. Skitsamma. Jag har mitt matschema nu så det blir bra ändå . Man blir inte fet på en pizza, lika lite so man blir smal på en sallad .

Men jag saknar gymmet , att musklerna spänner och att jag har träningsvärk . Det känns som mina muskler försvinner för varje dag som går och att kroppen blir degigare för varje dag som går . Larv . Men jag ser detta som ett positivt tecken . En liten paus som gör att man är redo att puscha lite extra sen inför sommaren :) men på söndagskväll är det en viss person som kommer kötta järnet på gymmet, bara för att känna på svidande muskler :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback