Men nejje..... :/

Nu är jag sjuk igen :S ..... Gick min sista dag på schema igår och om det kanske är kroppen som la ner direkt när den fick "ta det lugnt" eller om jag bara blviit sjuk igen vet jag inte.... Kom hem igår vid 21.30, tog en dusch och degade lite innan sovdags. Vid sovdags nån timme senare frös jag så jävla mycket att jag var tvungen att sätta på mig på min onepice och sen dubbla täcken i sängen. Ändå låg jag där och burrade ihop mig till en liten boll för att hålla värmen.
 
Lika frusen idag och jag har hela skallen, halsen och näsan full med snor. Trött man blir! Ska iväg på upprop i skolan i eftermiddag, och skulle egnetligen börjat träna lite hårdare from denna veckan. Skolan blir av men nån träning eller häst blir det nog inte i eftermiddag. Ska nog direkt hem och bädda ner mig och hoppas på att piggna till snabbt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback