Jag trillade dit till slut.

 
Idag köpte jag en ny telefon, nämligen Iphone 5. Min nuvarande samsung galaxy s 2an har levt sitt eget liv ett tag så idag lessnade jag och tog tag i problemet. För det första har den en spricka i glaset, den buggar och startar av sig själv upp röststyrning x antal gånger per dag. Jag är så sjukt trött på att höra "What would you like to do?" med den ännu mer sjukt irriterande melankoliska rösten..När vi var på semester besträmde sig även telefon rakt av att inte ladda, då visste jag inte om det var laddaren eller mobilen som var trasig.
 
Och med 4 familjemedlemmar och en svåger fanns det 5 iphoneladdare och 3 ipad laddare men inte en enda samsung laddare . Jag hoppas jag blir nöjd nu, för hittills har jag inte varit nåt stort fan eller blivit särskilt frälst av apple. Vi får se, den släpps imorn och sen skulle den skickas så den skulle komma på fredag eller i början av nästa vecka. :)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback