Haha.

Haha ibland är man rätt efterbliven. Men jag var bara tvungen... Jag som jämt har arslet fullt av grejjer har sökt ett till jobb nu. Det var lixom för bra för att strunta i så jag slog till. Och OM jag nu får det här jobbet (vägen dit kan ju vara jävligt lång och de kanske inte ens vill ha mig) så får man väl se över sina DO´s and DONT´s då isåfall :)
 
Ja annars då. Har mega träningsvärk i magen. Har varit på vårdcetralen och fått pencillin för feber och cpskadad hals som inte vill bli bra. Ska även tillbaka dit nu i dagarna för att få utskrivna sömn/lugnande tabletter för flygresan..
 
Kom på det på jobbet för nån vecka sen när vi satt och pratade om min resa utomlands, att jag faktiskt inte sett fram imot det en enda gång, och av anledningen att jag är så rädd för flygresan dit och hem att jag nästan hellre stannar hemma. Och det är ju sjukt att betala drygt 6000 kr per person och göra det bästa som finns, och då inte kunna se fram imot det eller känna nån som helst glädje inför det för man vet att jag kommer vilja lägga mig ner och dö på planet. Att resan ska dra 4-5 h per väg , får en att andas i påse redan nu :P
 
Ja imorgon kl 13 får de släppa efter på det tunga artelleriet. För om de inte hjälper mig lär jag ju ändå avlida på planet då jag har extremt hög puls, tårarna forsar längs kinderna och svettas hysteriskt (jag vet, asfräsht! ) :P
 
Stay tuned...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback