R.I.P Whitney Houston

Ja jag är lite sen....Men nu har nyheten whitney houstons död tagit sig hela vägen till carlavägen i Eskilstuna ^^.
Kvinnan, rösten, legenden, nog har hon åstadkommit många horribla minnen för oss alla. Jag menar, hur många gånger har inte mamma och pappa fått lyssna på högljudd falsksång ala Emelie Houston i duschen?

Eller vad tyckte de andra deltagarna på cinderella (egentligen?!) när jag ,min syster och min kusin drog av en dängare med toner vi inte kunde sjunga en bråkdel av? Nog för att vi försökte alltid.

Eller vad tyckte de första pojkvännerna när jag direktciterade ur hennes låtar a la. "I have nothing, noting, nothing if i dont have yoooooouuuu..."


Ja, hon gick inte obemärkt förbi i min barndom. Och jag hoppas hennes, vad jag förstod trasiga själ hittat ro där den befinner sig nu.



För Whitney & mina tonårspojkvänner....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback