Idag var en BRA dag.

Idag var en sån där bra dag där man hunnit hur mycket som helst och allt har flytit på hur bra som helst.
Har betat av över 100 sidor litteratur på förmiddagen och kollat på senaste desperate housewives avsnittet.
Varit ute hos finaste hästen, lagat två olika storkok : broccolisoppa och korvstroganoff.

Sen har jag satt igång lite hårdare med träningen för sommaren så jag längde på min löp runda med en km. Sprang hela vägen utan att stanna en enda gång. Benen känns som spagetti nu och värkte (!!) när jag äntligen stannade men kändes sjukt bra med en bra första runda. Nu har jag satt ribban för kommande träning. Hem o körde 3 ggr 10 armhävningar , åt middag och har precis klivit ut ur duschen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback