Skakis!

Vi har precis kommit in från en promenad. Första gången på de snart 4 åren jag haft henne som hon blivit attackerad av en hund , vi har varit förskonade från det och tacka fan för det! Vi kom ut från porten och skulle slänga sopor så kommer det två lösa hundar springandes från bakgården, ingen hade ens halsband på sig och ingen av dem lyssnade över huvudtaget när deras ägare försökte kalla in dem. De sprang fram till oss och jag trodde de skulle gå bra ändå, de luktade på varandra spände upp sig och den ena hunden började hugga mot ilona . Ilona skrek som en stucken gris varje gång hunden högg mot henne och jag försökte desperat sära på dem.

Ilona verkar i alla fall inte skadad , hon springer lite orent på ena bakbenet men det finns inga synliga bettskador. Men vi båda gick hyfsat skakis därifrån , mina ben skakade som om jag hade stått naken ute i snön i -20. :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback