Slutkörd i huvud och kropp :/

Jaha, nyss hemkommen från stallet. Så sjuuukt trött så jag vet inte vad. Jag behöver viiila men jag får knappt sova i allt som ska hinnas med. Det gick bra hos vetrinären med lilla Hjärt igår. Det var infektion i talgkörtlarna som bildade små finnar på henne.
 
jag fick betala en jävla massa pengar plus köpa en salva och ett schampoo så nu är vi på right track med lilllåddan. REdan idag ser det bättre ut!
 
Jag själv är lika risig som mina djur, utarbetad med ont i ryggen, ständigt trött och sliten. Ska gå och lägga mig nu och sova läääänge imorn. Det behövs! Men det är bara lite torsdagsgnäll, i veckan har jag fått både lönespecar och csn godkänt = en jävla massa pengar rent ut sagt. Jag har gått från Emelie Slavarbetare till Emelie von Stenrik.
 
Aja imorn blir det jobb, dygnspass. Sen blir det 25 års fest på lördag kväll och sen blir det stall och dygnspass jobb igen ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback