Plugg på schemat.

Skulle egentligen satt mig på biblioteket i skolan idag. Men känner mig alldeles för risig (förskyld) för det så sitter hemma i soffan med laptopen i knät. Imorgon blir det däremot skol-plugg i bibblan mellan 9-13 o sen direkt iväg till jobbet.

Ja, annars är det rätt ledigt och lugnt idag. Jag ska plugga ett par timmar nu. Sen blir det långpromenad med Lånis. Ska ut till hästen sen på eftermiddagen. Och sen tänkte jag gå ytterliggare nån timme på löpbandet på gymmet ikväll.

En annan, fast kul sak är att jag evetuellt har en till medryttarhäst på g. Ska prata med ägaren inom ett par dar och sen provrida. Så än är det ju långt från klubbat. Men jag hoppas! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback