Välkommen hem till mig....

Jag kan inte påstå att bilderna alls gör min lägenhet rättvisa. Men det var svårt att få till nått bra överhuvudtaget med en mobilkamera utan zom o andra tekniska finesser. Jag ställde mig bara i varje hörn jag hittade i lägenheten och knäppte lite.

Aja, så här ser det iaf ut...




Attensionwhoring in progress. Man kan inte göra ett skit utan att hon ska lägga sig i och ställa sig och blänga på en sådär. "Syns jag? Finns jag?"
Ja Ilona, du syns. Du väger 40 kilo.


Lilla Lordan igen.. Rolig upplysning kan vara att jag äger fler "farliga" knivar än jag äger tex gafflar.




Suddig bild. Jättefin Audrey Hepburn tavla.



Vägg ord: 
“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”



Här hänger mina finaste klänningar. Cirkus 30 stycken skulle jag tro.






Vad man kan säga om sovrummet är att det är tråkigt, trist och oinrett. Ska fixa till det. Ska även ordna teven, just nu har den endast prydnad som funktion..










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback