Jaså? är det så det funkar?

Idag när jag var på matbutiken och skulle köpa mina fiskbullar till middag ( i vanlig ordning ;) .. ) stod det telefonförsäljare utanför. På invägen hann jag smita förbi dem men påvägen ut haffade dom mig, även fast jag hade hörlurar i båda öronen.

De försökte få mig att köpa både mobiltelefon och byta internetabonnemang. Killen kollade upp mitt nummer och kollade vad som kunde göras,för jag var tydligen bara tvungen (!) att ha nån ny samsung telefon som var så bra.
Mig lurade dom inte iaf så jag tackade för mig. Varav killen säger: Vet du vad jag ska göra ikväll ? Jag ska ringa dig. sa han och log.



Och tro på fan. Fick precis följande sms: Hej tjejen! Vad gör du ikväll? //.........


Men jag har faktiskt andra planer i helgen så han får ringa någon annan. Ikväll ska jag vina lite. Imorgon blir det kräftskiva på landet. Och på söndag är det dop för finaste lilla Tove <3.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback