.

Boo. Nu kan man ju sätta sig ner och sörjegråta lite. Har precis betalat 8500 kr i räkningar. 1000 kr bara på skolböcker. Fast jag har shoppat en jävla massa, och det finns pengar kvar. Men i slutet på varje månad har man lust att annonsera om inneboende när räkningarna ska betalas.

En annan kul grejj... Min chef ringde mig och jag ska äntligen gå på HLR kursen nästa vecka. Är även uppskriven på en tecken kurs som kommer gå 5-6 gånger fram till jul. Hur kul som helst! . Har länge velat kunna teckenspråk. Efter jul kommer jag kunna en hel del vardagsbasics iaf :D

Idag blir en vanlig tråkig dag med massa plugg fram till 4. Då blir det träning. Sen blir det stall ikväll och sist men fan inte minst färdigställande av uppsatsen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback