Jobbhelg..

Denna helgen gör jag inte mycket mer än jobbar. Jag går ju på mina dygnspass. Men har klämt in lite träningar här och var där det finns tid. Ska även sitta med en skoluppgift imorn kväll när jag kommer hem .

Ibland är det lite jobbigt att få ihop heltidsstudier med ett halvtids jobb, hästar 6-7 h /v , vanligträning 10 h/v och sen försöka ha lite fritid där i mellan. Men jag trivs oerhört bra på mitt jobb, och har otroligt bra arbetskamrater. Som exempel frågade jag idag om jag kunde byta eller nån kunde ta mitt pass nästa helg då både min mamma fyller år och en kompis ska ha halloweenfest. På en timme hade alla 3 sagt att de självklart kunde ställa upp :)
Snällla brudar! :D

Imorn ska jag och jobbet till badhuset imorgon för lite bad och relax. Ska bli jättekul, måste leta reda på nån bikini så man slipper bara naken.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback