Håller mig till mitt dietande.


Hemmagjord köttfärslimpa med inbakad broccoli och brunsås. Även hemmagjort potatismos. Det ni, dags att dra på ögonbrynen nu! =)

Det gjorde jag igårkväll kan jag säga , för det blev asgott. Tror det kan ha blivit aningen mycket smör i potatismoset och därav den otroligt goda smaken ;) . Men men, jag håller mig till mitt dietande. Jag slarvar lite nån dag i veckan, annars ska det vara ordning och reda.


Idag har jag tex klämt en stor burk med fiskbullar. Ovanligt jag vet. Men det är skitgott plus att kalorimängden är 440 kcal per burk. Inte mycket alls, för det där står man sig länge på.


Förra veckan blev:

Mån
Löpning ute
Mage
Bröst

Tis
Löpning inne
axlar
Biceps

Ons
Löpning ute
Triceps
Rygg

Tors
Löpning ute

Fred
Vila

Lör
Crosstrainer 30 min
Axlar och mage

Sön
Vila




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback