Det är skillnad på folk och folk..






Alla backstabbing lying whores därute . Du är rolig du bruden, som inte ens känner mig men som mer än gärna sitter och spekulerar och säger en massa saker som inte är sant. Ett tips som min mamma lärde mig: Är man inte säker på det man säger kan man hålla sin feta käft stängd. Capish?

Sköt dig själv och skit i mig. Tack och hej leverpastej!







På vägen hem från stallet idag såg jag en gubbe ramla ihop med sin rullator på andra sidan gatan. Två tjejer sprang snabbt (!) fram för att hjälpa gubben upp igen.


Det är skillnad på folk och folk. Vissa är mer än gärna framme för att hjälpa en främling, medan andra tar första bästa chans att sätta ett ankare i fotknölarna på dig . Jag må inte vara guds lilla gullunge, men jag skiter fullständigt vad Lisa, Stina och Berta gör !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback