Agneta Lindén

Hahaha har precis kollat på Värsta Jag har skrattat mig till tårar flera gånger under programmet. Har bara ett par kommentarer på programmet.


1. Jag har lösningen på de stackars tjejernas problem. Skicka dom på läger hos min mamma i en månad. Dom som inte min mamma kan tygla kommer nog inte därifrån levande. Min snap-snap morsa kan garanterat mala ner vilken kille som helst i småbitar ;)

2. Vad är det för brudar (dom som var med i fotograferingen o festen i början. ) som ställer upp på att försöka hångla med de killar dom kan bara för att bevisa att killarna är otrogna. Eller råkade bara alla tjejer hitta varsin kille de ville strula med?

 


» jess

heheh kanske vore ngt :P Jo att det egentligen kanske är tjejerna som ska gå kurs var min första tanke. Visst alla killar var inte svin utan lite omogna kanske men en del av dem var inte snälla, var det någon som tackade nej till buffén av uppblåsta tuttar?



Men som sagt lite lagom hjärndött att kolla på och känna sig mallig över sin situation med en fin kille :)

2011-10-20 // 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback