Jag vill byta liv med någon.

Fan alltså. Jag kan ju lika gärna beställa min egen kista snart så jag har det klart. Jag satte igång min första dag idag, första dagen av 5 veckor. Bärjade 7 imorse och har stressat o hetsat men klev ändå in genom dörren nu klockan 9 på kvällen .

Har praktik i skolan nu vilket betyder 40 timmars veckor ute på våra praktikplatser. Sen har jag min halvtidstjänst som rullar på som vanligt. Sen har jag stallet ungefär 6-7 h i veckan. Sen lider jag av extrem tjockångest så att skippa träningen i 5 veckor är otänkbart. Så där har vi ytterliggare lätt 10 h i veckan.

Jag har alltså 75 h veckor, 10,5 h i snitt flängande varje dag, det vill säga om jag inte skulle ha en enda ledig dag på 5 veckor.  O då har jag inte hunnit träffa en enda vän, eller en enda familjemedlem. Som om jag skulle hinna det ändå :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback