.



Trött som jag vet inte vad. Sprang som en liten jude idag på gymmet. Började på 9 km i timmen sen ökade jag på en kilometers hastighet var fjärde minut. Och dem som springer mycket på gym vet att man inte är så jävla kaxig när man kommer över 12 km i timmen . Hjärnan ville svimma och benen ville dö, men jag sprang på bra ändå.

Annars blev det bröst och mage. Skulle vara kul att filma och lägga ut på bloggen, för jag som var (!) världens latis hänger nu uppochner i fötterna och kör situps. Hardcore och coolt som fan tycker jag även om "typ alla" gör det på mitt gym . Har skaffat mig schyssta muskler på magen. Det är synd att man har så jävla mycket sockervadd i vägen som måste täcka dem för allmänheten ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback