Yeah, ok, yes, yeah, yeah, ok, yes, ok, i know, ok, yes, BYE MOM

hahaha hade en ganska intressant disskussion med mamma o pappa idag. Mamma hade gjort ett psykoanalytiskt personlighetstest i en del av flera intervju delar för ett chefsjobb hon sökt. Min första kommentar var "Lycka till, hoppas labil kvalificerar och att de inte spärrar in dig någonstans"

 Hon blev lagom glad. Kan man säga. Status labilt utsvävad.

Hennes test hade i alla fall gått bra. De hade bland annat ingått ett iq test som visade din intelligens inom olika områden och hur du är som person. Matematiken hade hon kört på.


Pappa: Du förstår, din mamma är dum i huvudet. Hon är socialt och språkligt begåvad. Men nå vidare smart är hon då inte.

Jag: Men pappa för fan.

Pappa: Men vadå, hon är ju det. Ska jag ljuga?

Mamma: Det är sant.

Jag: Jaja okej. Hoppas du får jobbet i alla fall.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback