Lägenheter är som män.

Det vill säga,är man kräsen så är det svårt att hitta nått. Och det man verkligen vill ha är antingen upptaget eller spelar i en helt annan liga än dig själv .

Mina föräldrar ska gå på visningen åt mig imorgon <3 Fick förresten redan på av en kompis att jag har varit och festat i det huset som lägenheten ligger i. Och i så fall är jag redan kär i lägenheten, och kommer gråta om jag inte får den. Även om det skulle vara himla bra för min ekonomi om det blev det senare. Imorn får pappa sätta på sig sin finaste skjorta och mamma har ju redan horn i pannan, för imorgon ska de kriga lägenhet till mig :)

Blir förövrigt en väldigt fin vecka.... på onsdag är det arbetsintervju. Fasta tider på ett schema, ni kan tänka er det för den som alltid krigar för timmar. Tänk att vara ledig när man är ledig, och kunna veta exakt hur mkt man jobbar och kommer tjäna. Guld. Jag hoppas verkligen jag får det här jobbet ,Och allt det kan jag tacka en väldigt fin vän till mig <3

Sen ska jag ev. iväg ett par dar fr onsdag :) Strömsholmstävlingar hela helgen. Party hela bargatan+ le grand hela helgen. Samt löploppet på lördagen. Tror det kan bli en väldigt kul och fin vecka :)

Men kom ihåg att hålla lägenhets och intervjutummar för mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback