Jag vill ha en Jack!

Ordet tack. Killar är fan dumma i huvudet.  Det är inte så många som behöver ta åt sig men det finns ett gäng som antingen borde bli en man eller sluta vara en sån jävla mansgris. Ja det har antagligen gått över redan till imorn och nej jag är inte perfekt själv.

Men tills jag hittat Jack kan det vara, (han var väl dessutom tyvärr född på 1900 talet, eller har jag fått ännu en sten i huvudet?) , Du kan eventuellt funka , men tills dess kommer jag starkt fundera på o ändra läggning alternativt köpa fler katter.



» jess

ohhh nu blev jag sugen på att se filmen...du får komma hit någon dag när du har tid så kollar vi tillsammans :) I got nothing but time baby ;)

2011-05-18 // 12:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback