I swear to drunk im not God.

Jag visste det egentligen redan igår när jag vaknade vid 15. Åt frukost och åt 1 grillkorv, kunde inte få i mig mer för den stod mig upp i halsen och jag fick direkt ganska ont i magen.
Great tänkte jag, för jag har ju ändå tillbringat två nätter på en avdelning med konstaterad magsjuka.
Timmarna gick och jag skulle iväg o dricka på kvällen, och eftersom hela dagen gått utan att jag blivit sjuk så antog jag att jag inte skulle bli det.

Till senare in på natten, hade inte druckit särskilt mycket, inte tillräckligt mycket för att börja spy som en fontän iaf, vilket jag gjorde :P. Det var bara ringa Sam och åka hem.


(Det positiva är ändå att jag gått ner 1.7 kg denna veckan. 2.5-3 kg kvar till sommaren, hoppas jag beroende på hur jag ser ut i kroppen då)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback