I ain’t talking poultry when I say this chicken’s fried


Gud, jag vet verkligen hur man ska leverera sitt brand. Osminkad, ful bild, sen ser jag ut som ett litet jävla somaliebarn. Förlåt om någon tar åt sig. Men revbenen börjar poppa fram här o där,  det ser förjävligt ut och ändå har jag en jävla diaframage och feta armar. Det är inte riktigt rättvist att se ut som man lider av både ätstörning och fetma på samma kropp. Och medan vi pratar och har önskningar med gud kan gott brösten bli lite större. Tack och hej lever pastej hörs igen närmare födelsedagen.

I alla fall. Nu syns ju inte det så bra på bilden som är över. Men mina solariebesök har gett mig "har du varit utomlands" kommentarer sedan i påskas. Problemet blir på alla ställen där det inte tar. Under armhålorna till exempel. Exakt när jag postat detta inlägg ska jag in i badrummet och försöka åtgärda med brun utan sol .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback