Aggressivt

Slutade sent idag o hade ambitionen att hinna med både gym och häst. Stod på sveaplan och kastade mig in och köpte cigaretter, allt skulle ske på tre röda o när jag kommer ut har såklart en idiot parkerat in mig. Jag hänger mig på tutan och såklart går precis gamla morfar förbi på rullator framför bilen, just då.

Han blir skiträdd o studdsar så mycket man kan göra när man är 75 bast samtidigt som han börjar hytta med näven åt mig. Jag som redan är stressad och på dåligt humör drar ner rutan o skriker "jävla dramaqueen!!" varav även hans tant blir asförbannad på mig.



Men tänk vad snabbt det släpper när man kommer ut till drömprinsen och alla fina bebisar :)






Var för dammigt på sandbanan för att träna. Vi måste varit en syn för gudarna på våran skritttur i naturen. Vitt schabrak, dressyrsadel och jaktbett. :P



» jess

Hihi syns att han är på helspänn, inget avslappnat lunkande där inte :)

2011-05-03 // 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback