Kvinnor kan!


Nu blev det ju helt snett. Men man ser ju . Jag har gjort kycklingpaj, ja jag vet att dom är skitfula men jag slösar inte tid på pilljobb som att göra vacker ovansida. Det är ju resultatet som räknas, och jävlar vad gott det blev!

Kyckling med champinjoner, paprika och currysmak. Nam nam! Det var ju inte alls svårt, tog inte särskilt lång tid, och det med det skitgoda resultatet bara måste jag ju göra det igen snart. Hela matlagningen kändes dock idag som "jag vill laga mat... jag tycker det är kul att laga mat... jag måste laga mat." Jag är så jävla bajstrött och hela jag känns Vem är jag , Var är jag?. Skulle vilja lägga mig o invänta fredag och sista jobbpasset men ska snart packa på mig och Ilona ridutrusningen och sticka iväg till stallet. Efter stallet blir det iväg till en kvällsöppen affär med massor av erbjudanden och prissäkningar. Vi hoppas på fynd!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback