Krossad fot.


Var till stockholm igår. Vi skulle hämta en soffa , så vi åkte till stockholm med släp. Det fungerade jättebra tills vi kom in i stockholms innerstad, som lantis är det skitsvårt att "hänga med i svängarna" så vi missade en sväng och hamnade på en enkelriktad gata, åt fel håll!

Att försöka vända på en skitsmal gata med massor av bilar var skitsvårt, eller ja helt omöjligt, så på en millisekund var släpet vikt och det börjar fylla på med irriterade stockholmare som vill fram. De hänger sig på sina tutor och göra alla möjliga fula tecken med händerna.

Jag blev jättestressad av situationen så jag klev bara ur bilen och plockade fram det vapen som fungerar på de flesta människor, Krokodiltårar. Självklart kunde inte alla männen fortsätta skrika och gapa på en stackars tjej som gråter, så jag fick hjälp med att koppla bort släpet, vända släpet och vända bilen. Sen var det bara att rulla därifrån :)

Köpte iaf en jättefin soffa , men en mycket större och tyngre än jag väntat mig. Så när den skulle in till lägenheten blev det lite tajt med tid så vi tappade hela soffan på min fot. O fy helvete vad ont det gjorde! Den bultade hela dagen igår, så ni kan ju tänka er hur lattjo lajban det var att rida och sköta häst igår. Gymmet skippade jag helt. Men det ska vi ta tag i idag.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback