En vanlig onsdag.

Idag blir det promenad med Ilona till mamma och pappa. Ska kolla om jag fått ett paket hemskickat från tradera, har inte ändrat om adressen på sidan sedan jag blev medlem för x antal år sedan. Så allt skickas till dit.

Ska hem och fortsätta på uppsatsskrivandet hela dagen, bryter lite med tvättstugan 4 timmar innan det blir gymmet.


Mag och ryggövningar idag.

Samtliga övningar ska göras efter varandra under en minut. Upprepa sedan 3 ggr (hämtad från fitnessbloggen).


Ikväll klockan 7 sticker jag iväg på kickboxning. Mina armar är lite spagetti look a like sedan gårdagens gympass, då jag körde biceps och triceps. Har ont i axlarna med av nån anledning :P. Mina svaga kycklingarmar får klara sig för vill skaka bort lite mer fett på dom ikväll.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback