Statusuppdatering : Kolli!

Mina nya sovvanor har gjort mig till ett livs levande miffo. Det fungerar inte över huvud taget, men det är bara hålla i. Snart helg, nä fan inte det heller. La mig 1 igår, var uppe vid halv 6. Man kan snacka om att hålla igång när man inte hinner mer än vända i dörröppningen för att sedan komma hem 21.15 på kvällen.

PUST. Det blir så när man ska jobba över 100 procent samtidigt som man ska flytta, och träna, och ha häst, och träffa vänner. Finns inget vettigt att säga, så det tänker jag inte göra. Jag ska ladda för ännu en helvetesdag istället.

Imorn står klockan på 6.30. Sen blir det till att flytta grejjer till nya lägenhten och städá gamla . Jobb 12-21.30. Tillbaka till gamla lägenheten och städa klart. Gud vad kul jag ska ha!


Amfetamin, nån?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback