Open bar.

Jag lever fortfarande. Och det är rätt fantastiskt för jag berättade allt igår. Men han blev inte ens arg. Vi fnissade bara väldigt väldigt länge. Sen kallade han mig för idiot. Men det kan jag gott ha.

Idag har jag varit uppe sedan halv 6. Om en timme blir jag upphämtad, då åker vi på studentfirande i falun. Eller nja, jag ska upp till falun för att kolla på när min kusin springer ut, sen ska jag sätta mig i bilen till stockholm och gå på johannas studentmottagning, tillbaka till bilen och vända tillbaka till falun igen för att fira med falugänget på kvällen.

Stressig dag, men det bästa av allt är att jag inte kör en enda mil.
Öppen bar + Emelie = sant <3


Min klänning hann inte komma :/ , så det blev den här istället. Inte alls lika fin .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback